کاش تو به جای من بودی
تا می فهمیدی که دوست داشتنت...
چه کار سخت و فرساینده ایست!
کاش من به جای تو بودم...
تا طعم این همه دوست داشتن را می چشیدم!
ازدمیر آصف
ما را در سایت 1912 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 19:29